Farming Simulator Romania Forum
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Ajutor fisiere .i3d

4 participanți

In jos

Ajutor fisiere .i3d Empty Ajutor fisiere .i3d

Mesaj  Vizitato Dum 12 Mai - 15:42

Bun deci toti ati sarit cu gura mai ales Myhay94 ca modul pe care eu l-am inceput singur sa-l fac si m-am chinuit o saptamana sa-l fac este luat cica de pe site-ul lor,mda...ma rog(asa va fac si eu de acum incolo,mai ales tie Myhay94),as vrea sa stiu daca macar ma poate ajuta cineva sa transform fisierele cu terminatia .skp in fisiere .i3d,si nu incepeti si acum cu faze ca vai gasesti pe Google,am cautat pe Google n-am gasit,va intreb pe voi,si nu incepeti sa ma faceti prost,nu sunt,sunt doar incepator,ca marea majoritate din voi Wink Multumesc pentru ca ati citit si multumesc celor care imi vor raspunde

Vizitato
Vizitator


Sus In jos

Ajutor fisiere .i3d Empty Re: Ajutor fisiere .i3d

Mesaj  Cristi Dinu Dum 12 Mai - 22:00

Nu mai nega atat...se cunoaste ca nu e facut de tine si e acelas cu cel de pe site-ul cu modele.

Cristi Dinu

Mesaje : 863
Data de inscriere : 04/10/2012
Reputatie : 0

Sus In jos

Ajutor fisiere .i3d Empty Re: Ajutor fisiere .i3d

Mesaj  costy92 Lun 13 Mai - 10:04

Gresala recunoscuta este pe jumatate iertata, dar la tine...
costy92
costy92
V.I.P Gold
V.I.P Gold

Mesaje : 52
Data de inscriere : 22/04/2013
Reputatie : 0

Sus In jos

Ajutor fisiere .i3d Empty Re: Ajutor fisiere .i3d

Mesaj  Vizitato Lun 13 Mai - 17:18

costy92 a scris:Gresala recunoscuta este pe jumatate iertata, dar la tine...